Rozdělení oprav a služeb podle doby Fakturujeme první započatou hodinu a dále započaté 1/2 hodiny opravy a služby prováděné v pracovní dny v době od 6.00 hod. do 14.00 hod. (plánované objednávky a havarijní případy*) opravy a služby prováděné v pracovní dny v době od 14.00 hod. do 21.00 hod. (pouze havarijní případy*) opravy a služby prováděné v pracovních dnech v době od 21.00 hod. do 6.00 hod. a So-Ne, Sv. celodenně (pouze havarijní případy*)
Ceník oprav vodo-topo a ostatních služeb od 1.1.2024:
Cena bez DPH Kč/hod.
Cena s DPH Kč/hod.
Byty DPH 12%
Nebyty DPH 21%
380,00
425,60
459,80
470,00
526,40
568,70
625,00
700,00
756,25
Doprava
Cena bez DPH Kč/km
Cena s DPH Kč/km
Byty DPH 12%
Nebyty DPH 21%
ke každé opravě a službě bude připočteno dopravné
13,00
14,56
15,73
* Havarijní případ: Havarijní služba provede úkony vedoucí k zamezení vzniku škod a v případě ohrožení života a zdraví (např. odstavení výměníkové stanice, zavření uzávěrů, vypnutí el. energie apod.). Objednatel musí počítat s tím, že z technických, kapacitních a materiálových důvodu nebude možné plně obnovit v uvedených dobách funkčnost zařízení v majetku objednatele. Dispečer nebo pracovník pohotovosti přijímající objednávku má právo určit, jestli se jedná o havarijní případ nebo je možné ho odložit na následující pracovní den jako plánovanou objednávku.
Rozsah havarijních služeb - definice
1. Službu vodo-topo poskytujeme pouze našim odběratelům tepla a pro majitele bytových stanic Meibes.
2. Při výměně jednotlivých komponentů ve stanici Meibes používáme pouze schválené náhradní díly od výrobce.
3. Objednávat může pouze oprávněná osoba za objekt, byt nebo nebytový prostor (majitel, statutární orgán SVJ, pověřený správce objektu nebo jiná písemně zplnomocněná osoba). Nepřijímáme objednávku, která toto nesplňuje - nelze objednávat prostřednictvím jiné osoby. Rovněž nepřijímáme objednávky od osob, které jsou nezletilé. Objednatel musí poskytnout povinné údaje nezbytné pro přijetí objednávky.
4. Objednatel musí počítat s tím, že pokud budou všichni naši pracovníci plně zaměstnáni se zabezpečením dodávky tepelné energie nebo dřívější zakázkou, bude jejich objednávka řešena až v době, kdy to personální kapacity umožní. Provádíme pouze opravy, na které jsme technicky a materiálně vybaveni (posuzuje vedoucí údržby).
5. Pokud je nahlášena odběratelem tepla od naší společnosti událost spojená s vytápěním nebo dodávkou teplé vody a nelze z monitorovacího systému na dispečinku rozpoznat zda je problém na zařízení dodavatele tepla nebo odběratele, bude ohlašovatel upozorněn, že v případě výjezdu havarijní služby a zjištění závady na zařízení odběratele, tak mu budou naúčtovány náklady spojené s výjezdem. Proto doporučujeme, aby se každý majitel, uživatel bytu a nebytových prostor nejdříve obrátil na oprávněnou osobu jednat za objekt. Jedná se především o případy, kdy netopí jeden radiátor nebo stoupačka, nízká teplota otopné vody, nízký tlak ÚT, teplota teplé vody nedosahuje požadovanou teplotu u jednoho výtoku v bytě nebo stoupačky, pocit chladu v bytě, hluk v systému ÚT apod. (nejedná se v dodávce tepla svým charakterem o havarijní stav). Ušetříte si náklady spojené s marným výjezdem havarijní služby.
6. Oprava nebo služba bude účtována v sazbách podle toho, ve kterých dnech a čase se práce provádí viz ceník - rozdělení oprav podle doby.