Důsledné využívání ochranných pomůcek, změny v organizaci práce a eliminace potenciálně rizikových činností. Společnosti Teplo Zlín se i díky preventivním opatřením daří zvládat situaci. Dodávky tepla a teplé vody se daří zajišťovat v běžném rozsahu a kvalitě.
Teplo Zlín obsluhuje celkem 16 000 domácností ve Zlíně, k tomu zajišťuje dodávky tepla do řady firem a veřejných budov. „Je tak jasné, že případné výpadky by byly velmi citelné. Proto od začátku bereme vše velmi vážně,“ říká ředitel společnosti Pavel Mačák. Pracovníci mají k dispozici dostatek roušek, případně respirátorů, samozřejmostí jsou pak ochranné rukavice a dezinfekční prostředky.
S ohledem na epidemiologickou situaci si také společnost vyhradila právo odmítnout provedení objednávky, pokud situaci vyhodnotí jako rizikovou. V době od 17. března až do 15. května navíc funguje dispečink společnosti v omezeném rozsahu: denně od 6.00 do 16.00. Mimo uvedený čas jsou veškeré hovory na linku havarijní služby (dispečinku) přesměrovány na pohotovostního pracovníka.